Jak zbierać opinie od klientów? vlog #220

Jak na razie odważyło się zasubskrybować mój kanał YouTube nieliczne grono odbiorców...
bycie moim subskrybentem jest bardzo prestiżowe :)
Odważysz się?

Rekomendacje klientów mają potężną siłę. Są dowodem na to, że warto wybrać Twoje produkty, czy usługi. Opinie takie rozwiewają również wątpliwości i obiekcie potencjalnych klientów.

Tylko jak zbierać te opinie, by mieć ich wiele i aby były wartościowe?

Obawiam się, że samo wysłanie mailingu, przyniesie marny efekt.

Klient często, choćby chciał, to nie będzie wiedział, co napisać w takiej opinii.

Co więcej, to zajmuje kilkanaście minut, więc opory są jeszcze większe.To w Twoim interesie powinno być, by możliwie ułatwić klientom ten proces oraz by opinia była jak najbardziej wartościowa.

Z pomocą przychodzą pytania, jakie możesz przesłać klientowi.

Odpowiedź na pytania, nie jest już taka trudna i czasochłonna, a Ty, dzięki temu, zyskujesz w rekomendacji to, na czym Ci zależy.

Jakie zadać pytania?

Dokładnie omawiam to w wideo, poniżej skrót

Dlaczego wybrałeś produkt X?
Czy korzystałaś wcześniej z podobnego produktu?
W czym X Ci pomógł?
Ile pomógł zarobić?
O ile zwiększył konwersję?
Ile czasu Ci zaoszczędził?
O ile zmniejszył koszty reklamy?
Czy X jest wart swej ceny?
Jak szybko po wdrożeniu zwrócił Ci się koszt?
Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?
Komu polecisz X?

Powyższe pytania, podałem przez pryzmat opinii, jakie ja zbierałem. Z pewnością, musisz je dostosować pod swoje potrzeby

Weź się ogarnij

  • 13 lat poszukiwań
  • dziesiątki przetestowanych technik
  • wybrałem 4 najskuteczniejsze
  • pomogą Ci być bardziej produktywnym
  • do wdrożenia jeszcze dziś
  • a efekty zobaczysz już jutro

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem