Jak zbierać opinie od klientów? vlog #220

Jak na razie odważyło się zasubskrybować mój kanał YouTube nieliczne grono odbiorców...
bycie moim subskrybentem jest bardzo prestiżowe :)
Odważysz się?

Rekomendacje klientów mają potężną siłę. Są dowodem na to, że warto wybrać Twoje produkty, czy usługi. Opinie takie rozwiewają również wątpliwości i obiekcie potencjalnych klientów.

Tylko jak zbierać te opinie, by mieć ich wiele i aby były wartościowe?

Obawiam się, że samo wysłanie mailingu, przyniesie marny efekt.

Klient często, choćby chciał, to nie będzie wiedział, co napisać w takiej opinii.

Co więcej, to zajmuje kilkanaście minut, więc opory są jeszcze większe.To w Twoim interesie powinno być, by możliwie ułatwić klientom ten proces oraz by opinia była jak najbardziej wartościowa.

Z pomocą przychodzą pytania, jakie możesz przesłać klientowi.

Odpowiedź na pytania, nie jest już taka trudna i czasochłonna, a Ty, dzięki temu, zyskujesz w rekomendacji to, na czym Ci zależy.

Jakie zadać pytania?

Dokładnie omawiam to w wideo, poniżej skrót

Dlaczego wybrałeś produkt X?
Czy korzystałaś wcześniej z podobnego produktu?
W czym X Ci pomógł?
Ile pomógł zarobić?
O ile zwiększył konwersję?
Ile czasu Ci zaoszczędził?
O ile zmniejszył koszty reklamy?
Czy X jest wart swej ceny?
Jak szybko po wdrożeniu zwrócił Ci się koszt?
Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?
Komu polecisz X?

Powyższe pytania, podałem przez pryzmat opinii, jakie ja zbierałem. Z pewnością, musisz je dostosować pod swoje potrzeby

Weź się ogarnij

4 najbardziej skuteczne sposoby,
na zwiększenie efektywności
w pracy online, których szukałem
przez ostatnie 13 lat.
Do wdrożenia jeszcze dziś!

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem