I mogłoby się wydawać, że wygląd strony jest najważniejszy… Ale tak nie jest.
Owszem strona musi wyglądać i wygląd również świadczy o firmie, i o stronie też. Sam przeglądając różne strony firmowe reaguję wymiotnie widząc aktualnie strony zaprojektowane jeszcze w latach 90
Wygląd strony warto odświeżać co 1,5 – 2 lata. Jednak celem strony nie jest „wyglądać”. Owszem, wygląd pośrednio ma wpływ na konkretne cele strony… ale tylko pośrednio. Zatem jeśli cel strony oraz branża nie wymagają jakiś nietypowych rozwiązań, to lepiej trzymać się prostoty i skupić się na treści oraz innych elementach, które pozwolą zyskać nowych klientów.
Trendy, standardy i wymagania przeglądarek zmieniają się bardzo dynamicznie, częściej niż 2 lata… Optymalną częstotliwością odświeżania strony wydaje się być właśnie 1,5 roku do 2 lat…
Nie liczył bym tutaj na profesjonalny projekt graficzny… Ale to nie znaczy, że strona nie może wyglądać profesjonalnie, bo przecież za te pieniądze można wykorzystać gotowe, dobre szablony i dostosować je do potrzeb strony.
W cenie tysiąca złotych projektant może nawet się pokusić o stworzenie samemu szablonu dla Twojej strony. Jakiś prosty, solidny projekt graficzny zaczyna się od 600 zł, jego zakodowanie może kosztować kolejne 400 – 600 zł i musisz te kwoty doliczyć do kosztów strony, jeśli oczekujesz niebanalnego, unikalnego wyglądu.
W osobnym wpisie piszę, że strona powinna być responsywna, warto o tym wspomnieć również przy okazji 'nowoczesnego wyglądu’ 🙂
Konkrety
Wygląd nie jest najważniejszy, ale to nie znaczy, że Twoja strona musi być brzydka. Za tysiąc złotych możesz oczekiwać ładnej, nowocześnie wyglądającej i responsywnej strony firmowej?
A kiedy Ty ostatnio zmieniałeś wygląd swojej strony firmowej ? – napisz w komentarzu.
Moje 7, najlepszych, sprawdzonych
sposobów na efektywną pracę zdalną
Do wdrożenia jeszcze dziś!