Strona firmowa za 1000 zł powinna… mieć gwarancję działania

Niestety często bywa tak, że webmaster zrobi Ci stronę, nawet ją zainstaluje, ale kiedy po 2 tygodniach pojawia się jakiś błąd i strona nie działa poprawnie – webmaster, zaczyna chorować, trafia do szpitala, porywają go terroryści, albo co najgorsze w ogóle się nie odzywa:)

Co wtedy?

Sam błędu nie naprawisz, a znalezienie nowej osoby, która się tym zajmie to już dodatkowy koszt, co więcej, taka nowa osoba zażyczy sobie więcej za naprawianie cudzych błędów niż swoich.

Gwarancja działania

Sporządzając umowę o wykonanie strony internetowej, zaznacz, że oczekujesz gwarancji działania strony, czy też usunięcia bezpłatnie usterek, błędów wynikających z winy wykonawcy.

Taki zapis ustrzeże Cię przed sytuacją, w której zostajesz sam z nagle pojawiającym się błędem.

Okres gwarancji możesz negocjować na kilka tygodni po oddaniu strony. Pamiętaj, że gwarancja, obejmuje usunięcie ewentualnych usterek, czy błędów wynikających z winy wykonawcy, czy też w związku z niewywiązaniem się z umowy.

Warto określić również sposób zgłaszania usterki, oraz czas na rozpatrzenie przez wykonawcę.

Konkretnie

Przygotowując umowę z wykonawcą, zaznacz, że oczekujesz okresu gwarancji poprawnego działania strony i bezpłatnego usunięcia usterek. Zwróć uwagę na okres gwarancji, czas na usunięcie usterki oraz sposób jej zgłaszania

Napisz w komentarzu, kiedy Ty ostatnio miałeś problem ze swoją stroną, jakie spotkały Cię trudności?

Weź się ogarnij

Moje 7, najlepszych, sprawdzonych
sposobów na efektywną pracę zdalną
Do wdrożenia jeszcze dziś!



Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. OK, rozumiem