Jak na razie odważyło się zasubskrybować
mój kanał YouTube nieliczne grono odbiorców...
bycie moim subskrybentem jest bardzo prestiżowe :)
Odważysz się?
Rekomendacje klientów mają potężną siłę. Są dowodem na to, że warto wybrać Twoje produkty, czy usługi. Opinie takie rozwiewają również wątpliwości i obiekcie potencjalnych klientów.
Tylko jak zbierać te opinie, by mieć ich wiele i aby były wartościowe?
Obawiam się, że samo wysłanie mailingu, przyniesie marny efekt.
Klient często, choćby chciał, to nie będzie wiedział, co napisać w takiej opinii.
Co więcej, to zajmuje kilkanaście minut, więc opory są jeszcze większe.To w Twoim interesie powinno być, by możliwie ułatwić klientom ten proces oraz by opinia była jak najbardziej wartościowa.
Z pomocą przychodzą pytania, jakie możesz przesłać klientowi.
Odpowiedź na pytania, nie jest już taka trudna i czasochłonna, a Ty, dzięki temu, zyskujesz w rekomendacji to, na czym Ci zależy.
Jakie zadać pytania?
Dokładnie omawiam to w wideo, poniżej skrót
Dlaczego wybrałeś produkt X?
Czy korzystałaś wcześniej z podobnego produktu?
W czym X Ci pomógł?
Ile pomógł zarobić?
O ile zwiększył konwersję?
Ile czasu Ci zaoszczędził?
O ile zmniejszył koszty reklamy?
Czy X jest wart swej ceny?
Jak szybko po wdrożeniu zwrócił Ci się koszt?
Jak oceniasz wsparcie techniczne i łatwość wdrożenia?
Komu polecisz X?
Powyższe pytania, podałem przez pryzmat opinii, jakie ja zbierałem. Z pewnością, musisz je dostosować pod swoje potrzeby
Moje 7, najlepszych, sprawdzonych
sposobów na efektywną pracę zdalną
Do wdrożenia jeszcze dziś!